16 februari, 2011

Mascara Lift & Curll

Zo vandaag, leuk kwam uit bed dacht, hee ik moet opschieten ben een beetje laat, 
en wat pak ik dan even een snelle mascara, waarbij ik niet let op het merk of goede kwaliteit etc. Nou deze had ik laatst in de sale voor €2,89 gekocht en eigenlijk is deze mascara €3,99. Gewoon om te testen of goedkope merken nou echt zo slecht zijn als mensen gelijk denken,

Nou sorry me bureaublad is een beetje vies ;a, maar deze mascara werkt prima!


Zo ziet het er na 2 laagjes uit, en ja deze foto's hebben jullie al eerder in een filmje voorbij zien komen.
Maar het gaat even om de mascara.

Voor dit bedrag ben ik er dus erg blij mee, en liep ik niet voor gek op school met me 2 laagjes goedkope mascara.
Nee, zeker niet, aanrader!!!!

Zo, dit was m weer ..
Ik vond dit leuk om is voor dames die minderjarig zijn en niks om het internet kunnen of mogen bestellen, of nog niet zoveel geld hebben, dit is te doen (:

Good luck, and shop till you drop!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten