30 januari, 2011

Top 3 oogschaduws.

Hoi allemaal, 
Vandaag ga ik jullie mijn favo 1 oogschaduw swatches, mijn allerslechtste, en een middelmaat.
Oké nou bij mij is het rijtje:

1. Loreal Paris ColorAppeal Trio Pro 317 Honey Brown.
Dit is echt duidelijk mijn nummer 1



Zoals je ziet, zijn de kleuren erg mooi, sorry dat ik geen eigen swatch heb gemaakt, maar de belichting was niet mooi en daar ga ik vanavond naar kijken dat dit niet meer gebeurd.
Maar ik kan jullie voor 100000000000000000 % zeggen, dat dit zeker een goede pigmentatie bevat, en dat het waar voor je geld is, ook kun je zien in het kleine fototje ernaast, dat het in 3 stappen is opgedeeld zoals je ziet ook in de ooschaduws zelf aangegeven.
Het is dus welzeker een highliter, voor de arcade boog en ook voor het ooglid.
Dit mooie Loreal Palletje kost: €6,95, wat ik zeker erg vindt meevallen voor dit merk en deze kwaliteit, het nummer is zoals je al kon zien 317 Honey Brown.

Nu mijn nummer 2, mijn nummer 2 is de Essence nummer 02 Sweetheart, ik vindt dit een hele mooi palletje met duidelijk gepigmenteerde kleuren, ik vindt dat je ze goed ziet! en leuk zijn voor een glamourous look, deze staat op nummer 2 omdat je de merken met elkaar niet kan verglijken en dit toch wel mijn favo 1 is van de goedkopere cosmetica.





Oké, zoals je ziet zijn de kleuren duidelijk goed gepigmenteerd voor die prijs. Essence 02 Sweetheart is €1,29. 


Oké slechste gepigmenteerde Miss Helen, op mijn nummer 3.
Oké, het is geen hele slechte oogschaduw, maar ik heb eigenlijk alleen maar goede, omdat ik op mening van een aankoop doe, omdat ik weet dat oogschaduws vaak niet goed pigmenteren, dit is toch echt wel mijn slechtste, ik vind dat de 'bruin' meer goud lijkt, en de wit zie je amper, en het heeft geen erkenning, slecht merk vindt ik.


Deze Miss Helen was € 1,95, als ik dit goed heb?, ik heb deze ooit is gekregen, maar volgens mij heb ik 'm voor deze prijs is zien liggen.

 

Wat zijn jullie favo's en no- go's ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten