20 februari, 2011

Good and bad news...

Hoi meiden, sorry er kunnen even geen foto's en video's komen, want me camera flikkert nog steeds steeds uit ): ...
en ik deed het dus daarna met me blackberry die heeft wel goede kwaliteit , maar hij is kapot en terug gestuurd naar blackberry bedrijf, en ik krijg deze week een nieuwe witte 9780. Dus mijn foto's en video's zullen als ik mijn nieuwe blackberry weer heb, weer komen (:

Dus nu even artikels met foto's die ik al had.
maar het goede nieuws is, ik krijg de makeup tafel zaterdag,
van de IKEA, die heeft Mascha van www.beautygloss.nl ook (:
leuk leuk ..

Ja dan komen er natuurlijk veel betere filmpjes, want als me blackberry terug, (met trouwens betere camera kwaliteit want had eerst 9700 nu krijg ik 9780:D)

Maar die komt dus ZATERDAGGGGGG AL!

Dan krijg ik dus ook standaards die daarop komen, en dan zal ik niet meer bewegen niks, gewoon alle foto's vanaf 1 positie opnemen, en zal natuurlijk filmen, als die er is, hoe ik heb ga indelen, en met wat etc.

Dus vervolg filmpjes, zodra ik me nieuwe blackberry heb, staat het weer helemaal vol!

Good news? :D:D:D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten