16 februari, 2011

Geurtjes

 Zo, hoi meiden, vandaag mijn favo geurtjes!
Ik hou erg van fruitige en zoetige geurtjes, dus op 1 mijn Nina Ricci!

 1.

Deze geur, spreekt mij erg aan, omdat ik dit een zoetige geur vindt, maar lang houdt baar, en hier was ik gewoon erg geintresseerd in het is ook zo leuk flesje! Een appeltje, wie verzint dat nou.. ??!!
Na, mijn geteste dag ben heilig overtuigd dat dit min geurtje #1 is! Helemaal top, wel €32,50 ):


En dan op mijn #2, is dit Bruno Banani Magic Woman, deze foto is een beetje mislukt maar de rest was nog veel erger, deze letters shinen m op de camera ):
Maar dit vindt ik ook een erg lekkere en fruitige geur, en dit luchtje kun je overal kopen in douglas etc. en Nina Ricci trouwens ook, maar dit geurtje heeft een gunstige prijs van €17,50.


Last but not least, mijn Playboy Play it spicy .. ik heb alleen de dop gefotografeerd omdat ik dit een passende dop vindt, iedereen kent de Playboy wel van daar erg cute met dat strikje, en een heerlijke zoete geur.
Deze is €12,00 en ook bij elke drogisterij te koop!



Ook is de Playboy bij de Etos nu voor €5,00 in de aanbieding halen dus .. !!!!




Welke ga jij halen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten