18 februari, 2011

Natural or princess?

Zo vandaag is een artikel wat ik al even heb liggen, maar waar ik iedere x naar keek van yes, bijna vrijdag dan komt die online. (:
Ik vindt dit een erg leuk artikel , ik ga het ook in stappen uitleggen.



Oke, ik wil beginnen met het lipliner potlood kleur 7 natural/beige.
Dit potlood is van EATRE en van de lijn STOP IT.


Dit is de swatch.


Hier heb ik niks op.


Oke, wat je doet is je omlijnt simpelweg je lippen.


Zo, omlijnt.


Dan ga je het inkleuren je kan het ook gewoon omlijnt houden met een mooie gloss, maar ik wilde hier matte lips laten zien.


Diorific Plastic Shine nummer 287 ga ik gebruiken, van de Christian Dior lijn.


Zo de omlijning valt nog wel op, maar de glossy uitstraling is ook te zien.
Nu heb ik glossy en matte lips laten zien.

wat vinden jullie het leukst?
beautylushiouss.blogspot.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten