30 januari, 2011

Zoek de verschillen ..

Hoi girls!

Vandaag ga ik wat vertellen over de eyeliner pen en de vloeibare eyeliner, en waarom ik een vloeibare eyeliner beter vindt dat een eyeliner pen.

IMG01368-20110110-2211 

Nou zoals je ziet heb ik een Essence eyeliner pen, Extra Longlasting Black, nou dit is dus echt niet waar, hij is er zo af en je kan er totaal geen fijn lijntje mee maken, op mijn hand is die nog 'goed te zien' maar op mijn ooglid nou nee!!, totaal een no-go voor mij. Sowieso heb ik het niet met de pennen, je moet eerst 200 x het overnieuw doen voordat je een lijntje ziet en 200 x over elkaar doe ik het niet netjes meer.
Daarin tegen vindt ik vloeibare eyeliners dus wel erg fijn, het nadeel is dat het vloeibaar is maar wel een mooie rechte lijn wat in het begin moeilijk is, maar naar verloop van tijd stuk beter en mooier eruit zal zien , en gelijk dus een mooie zwarte bijwerken is helemaal niet nodig bij een vloeibare! Dus girls oefenen!!
Oké over de merken, de zilvere is van MAX van de Action en zat in pakket met een mascara.
Ik hieronder een foto van zal plaatsen, dit pakketje was €1,50 en ze zijn nog goed ook!
De Catrice liquid eyeliner vindt ik persoonlijk bad, hij is niet super slecht, maar je moet er zo vaak overheen voor een zwart lijntje, het voordeel is wel dat hij een klein puntje heeft, en voor wingeds is dat erg fijn! Maar naar verloop van tijd is dat puntje weg hoor ..
Catrice is €3,00 bij de Kruidvat te koop.
IMG01324-20110107-2248 


Wat vinden jullie fijner? een eyelinerpen of vloeibare eyeliner?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten