30 januari, 2011

Keep it cold or make it warm ...

Hoi dames! 

Vandaag ga ik jullie wat vertellen over een silky touch blush en een mineral powder bronzer. Als aller is eerst is natuurlijk blush voor een mooi blozend effect, waar je een neutrale look bij moet maken, wat natuurlijk raar is als je een felgroene oogschaduw op hebt, en een felroze blush doet dus denk daar aan!

Ook bij een bronzer moet je opletten, want over je hele gezicht erg veel smeren is ook niet fijn, of hou je van een plamuur laagje? Ja, dan kan je lekker met je bronzer kliederen, maar over het algemeen is dit natuurlijk niet te bedoeling, voor mooie bruine wangtjes is de Essence lightner bronzer ook echt een goede hij lijkt heel donker maar valt erg mee op je huid. Bij een bronzer kan je natuurlijk alle kleurtjes erbij doen, zolang je hem niet te donker maakt!

IMG01370-20110110-2212 
Zoals je ziet zijn ze erg goed gepigmenteerd!
Dus smeer niet te veel, want dan lijk je net een barbie.
De prijzen:
De Silky Touch Blush is van Essence van de Kruidvat en kost €1,80.
De Mineral Powder Bronzing is van Catrice en kost €3,50.
Zoals jullie zien, komt het metalen plaatje te voor schijn ... HELLLLUUUUUUUUP!
want dit zijn mijn favorieten!!, snel nieuwe halen!

Wat draag jij liever of vindt jij mooier?

1 opmerking:

  1. hee!
    Wat een enorm leuke beauty blog!
    ik ben zelf een fashionblogger
    met af en toe wat beauty er door heen
    ik ben je zeker gaan volgen!
    volg je mij ook eventjes?

    xxx
    www.thedutchfashiongirl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen