12 februari, 2011

Shoplog

Hoi meiden, ik heb vandaag even 2 kleine dingetjes gehaalt, maarja alle shopjes zijn leuk toch ?!!
Als allereerste deze:
09 Summer Flirt
Nou zeg nou zelf, echt een mooie oogschaduw he?
Het doet mij denken aan zon, zee en strand, heerlijk om weer over na te denken dat we richting zomer en het voorjaar gaan.


Deze Essence oogschaduw is bij de Kruidvat te koop en is €1,29 en ik vindt de pigmentatie eigenlijk best goed!
Mijn 02 Sweetheart ben ik verliefd op, alleen de naam al haha nee, maar de pigmentatie vindt ik eigenlijk echt goed!


Waarneer ik weer een goede camera heb, komen hier filmpjes over.


Ook heb ik een Summer Bronzing Powder gekocht, van de Kruidvat voor €3,50.
Ik heb deze gekocht omdat een vriendin hem had en hij was super mooi, maar bij mij ik weet het niet hoor?
maar ik wordt een neger, nu heb ik wel zin in de zomer maar nog ff wachten hoor.. 
nee deze poeder is helemaal niks voor mij.




Zoals jullie zien is die erg donker maar de pigmentatie is zo goed dat het echt die kleur gewoon wordt.
sorry, maar niet voor bleke dames!


Ohja jullie kunnen alvast gaan aftellen! Binnen 5 dagen komt me nieuwe videocamera binnen als het goed is (:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten