01 februari, 2011

Let me be a princess.

Jammer want , de cijfers zijn weg, wat er dus nog moet staan,
Catrice nail Expert Basecoat €1,99, dit is nummer 1 wat je opdoet, dan kies je een kleur, Essence Colour and Go 01 Grew of bijvoorbeeld, Twins 01 rose. Deze zijn beide €1,79.
Dan ga je voor het effect, je halve nagel met Twin Glitter op doen, dit betekend dat zoals je op de fotos ziet, zoveel mogelijk alleen boven aan, of te wel je randje lakt, voor vergroting moet je op de foto klikken. Ik heb dit gefilmd maar dit filmpje is erg onduidelijk geworden daardoor doe ik het even zo.


Als alles is gelakt heb ik de topcoat Multi Dimension van Essence €1,99 gebruikt.


en KLAAAAAAAR!


een echte glitter and glamour princess.


Let me be you're hero .. 


Wat vind jij van dit nagellak proces?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten